tiistai 21. helmikuuta 2012

Operaatio huone hamsteriturvalliseksi.


Meillä ollaan nyt parina iltana päästy taas pitkästä aikaa jaloittelemaan mun huoneeseen ja muutoksen hamsuissa näkee heti. Onni ainakin odottaa jo iltaisin häkkinsä oven vieressä ulospääsyä ja Stephaniekin on aktiivisempi kuin ennen. Aslak ei ole vielä päässyt kokeilemaan jaloittelua, kun jotenki se on mulle nii uus viel nii en oo uskaltanu päästää sitä vapaaks ku mun huonees on kuitenki suht paljo piiloi mihi se vois mennä. 

Mul on siis täs lähiaikoin tavoitteena tehä mun huoneesta enemmän hamsteriturvallisempi, et voisin vapaimmin mielin päästää mun hamsui jaloittelemaan. Ideana ois siis tukkia kaikki kaappien aluset ja muut pahvilla. Pahvi ei kylläkään oo niin kauheen kaunis silmälle ja hamsut voi pureskella siit ittensä läpi, mut ei mua haittaa mun huoneen pienet kauneusvirheet ja valvonnassa ei hamsut pääse pahvii jyrsimään. Ainakin oon tukkimassa tietokonepöydänalusen ku siel on nii kauheesti johtoja ja sit pitäis myös televisiopöydänalunen tukkia. Kuitenki ajattelin yhe kirjahyllyntaustan jättää avoimeksi, kun sieltä hamsun saa niin helposti pois ja on tosi suosittu piilopaikka ollu ennenkin. Pitää kyl viel miettii miten toteutan tän mun suunnitelman ja toivotaa etten joudu ny kuuntelemaa kalterienjyrsintää 24/7 ku hamsut haluaa vapauteen :D 

Isla on muute nyt aika varmasti kantava, kun painoa ja pyöreyttä tullut lisää ja ihankuin nisätkin alkaisivat erottua, laskettu aika olis ens maanantaina joten sitä odotellessa :) Oon myös ajatellu pitää tääl blogissa valokuvakilpailun, mut siitä lisää myöhemmin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti