maanantai 26. maaliskuuta 2012

Stephanie ja Aslak yhteen soppii...

Phosporus (tyttö, vapaa)

... Torstaina pannaan pussauskoppiin! :D Eli siis Stephaniehan on mulla vaan sijoituksessa, niin se lähtee torstaina Karoliinan luo poikasten toivossa. Samaan reissuun lähtee myös Aslak, josta tulee poikasten isukki. Tulee kyl varmaan tosi söpöjä ja nättejä lapsia. Mä en kyl tiedä miten mä selviin sen joku kaks kuukautta ilman Stephanieta, ku on se vaa ihana hamsteri, jonka tempaukset jaksaa ain piristää iltaa. Välillä se on hidas kuin etana (äitini kohteliaisuus Stephalle) ja välillä taas niin energinen ettei tiedä miten päin olisi. Tänäänkin yllätin sen kiipeilemässä tollaisessa riippukeinuviritelmässä ja oon ain ajatellu et se on tuol häkis ihan turhaan mut ei :) Joskus  ku meen nukkuu nii kuulen tuolt Stephan häkist jtn ihme kolinaa ja siel se välil yrittää tuhota juoksupyöräänsä ja välil kiipeilee kaltereis ku mikäkin tarzan.

Meiän hamsuvauvat kasvaa kovaa vauhtia, miettikää et ne on enää viikon meillä ja sit ne lähtee suureen maailmaan. Viel joukossa on pari vaapata poikasta, mut kyl mä luulen et ne pian kodin löytää. Itse jätän kotiin tuon Chlorinen, jonka oli eka tarkotus mennä sijoitukseen, mut tyttö hurmas mut ihanuudellaan täysin! Huomenna pitäis toi poika, Sulfur, laittaa omaan asumukseensa. Harmi ku poikia on vaa yks nii se pääse heti viettää poikamieselämää ilman rasittavia sisaruksia :D Mul on kyl kauhee asumusongelma, ku pitäis tonne Chlorinelle löytää uus asumus sekä Aslakille ja Jonathanille isommat asumukset. Onneks toi Stephan häkki vapautuu vähäks aikaa niin antaa lisäaikaa noitte asumusten ettimiseen, luultavasti kuitenki päädyn modaamaan  Samla-bokseja. 

Kuvakilpailun voittajien keksit eivät ole vielä lähteneet matkaan, pahoitteluni! Mulla alkaa ihan just koeviikko ja oon sählänny noitte poikasten(+niiden papereiden) kanssa, joten en ole ehtinyt noita keksejä laittaa. Keksit lähtevät kuitenkin matkaan viimeistään ensiviikolla.

Stephanie kiipeilee ♥
Ihana ♥
Vonkale ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti