keskiviikko 16. marraskuuta 2011

19. Paljon onnea Jemi! ♥
































Mun pikku robotyttöni Jemi saavutti vuoden iän 14.11 :) Ja tietenkin tein sitten juhlan kunniaksi Jemille kakun. Olisi mun puolesta voinut onnistua paremminkin, mutta ainakin hyvin näytti maistuvan.
   Voisin kertoa hieman  kuluneesta vuodesta Jemin kanssa. Jemi muutti meille viime jouluna (oikeastaan pari päivää joulun jälkeen). Olin miettinyt robon ottamista jo vähän aikaa ja sitten kun menin käymään turun akvaariopisteessä niin bongasin sieltä aivan ihanan robotytön, joka eli yksin koska ei tullut toimeen muiden kanssa. Kaupasta poistuessani olinkin sitten uuden hamsterin omistaja. Tässä siis syy miksei minulla ole kahta roboa. Muttasiis Jemi joutui asumaan alkuajat häkissä, mutta sai hyvin pian oman dunan. Alkuinnostuksen jälkeen hieman kaduinkin robon ottoa, koska kädessä pitäminen oli niin hankalaa. Sitten kuitenkin tajusin että Jemi on aivan ihana ja nykyään käsittelyn (tai kynsienleikkuun) kanssa ei ole enää niin paljon ongelmia kuin alussa. Kuitenkin vähän sellainen olo että Jemin jälkeen meille ei uutta roboa ole vähään aikaa tulossa. Jemin kanssa kävin viime keväänä 4H:n hamsterinäyttelyssä ja se sai sieltä nätin ruusukkeen, johtuikohan siitä että Jemi oli ainoa robo koko näyttelyssä? Jemi on kyllä tosi nätti, että kyllähän se sen ruusukkeen ansaitsi. Mutta siinä taisi olla Jemin vuoden kohokohdat? Ainiin ensiviikonloppuna on taas 4H:n hamsterinäyttely ja Jemi lähdössä mukaan. Toivottavasti saisi vähintään toisen ruusukkeen. :>

Hei tehdäänpäs nyt tälläinen. eli laittakaas tämän tekstin kommentteihin minulle kaikenlaisia kysymyksiä joihin voisin vastata? :> Eli saatte tilaisuuden kysyä multa ihan mitä haluatte!

3 kommenttia:

  1. Onnea! Mä leivoin kakun yks päivä kaverin hamsulle. Meni vähä pielee ja oli aika sotkemista :D Lopuks hamsteriki ui kermassa x)

    VastaaPoista