sunnuntai 25. syyskuuta 2011

8. Hyviä ja huonoja uutisia.

Elikkä aloitetaanpas hyvistä uutisista.
Mun Onni-hamsterista tuli isä! <3 Elikkä mun Onni oli laitilassa astutuslainassa ja tuloksena nyt on syntynyt kuusi ihanaa pikkusyrkkiä. Oon niin ylpee mun pikkusesta hih. Nyt sitte vauvat on viikon ikäisiä :> Sitten ku ne on luovutusiässä niin meille muuttaa yksi pikkusyrkki. Nähtäväksi jää, että päätyykö meille nätti tyttö sijoitukseen tai sitten joku toinen. Tulevaa kaveria varten ostin tälläisen terraarion, mitat ovat 70x30x40. Tällä hetkellä terrassa asuu Morso.

Huonoina uutisina tässä on parikin asiaa. Talvikollani Morsolla on oudot karvattomat läntit tassun ja mahan välissä. Eli siis vähän niinkuin hamsterin kainalossa. Tämä voi johtua ylipainosta tai jostain muusta, eläinlääkärillä selviää :s Myös Hipsun kanssa olen el.lääkäriin menossa. Karoliina nimittäin katsoi tänään hamsua ja epäili kasvainta. Olen aina ajatellut et Hipsulla on vaan järettömän iso kives. Mutta luultavasti tämä onkin kasvain tai vastaava, koska on aivan kova ja hamsteri ei tykkään sen koskettamisesta :s Tämäkin selviää el.lääkärissä, jonne varaan huomenna ajan. Hipsu on myös todella pienikokoinen ikäisekseen, eikä sekään ole kovinkaan hyvä juttu. Mutta tässä vielä pari kuvaa Hipsusta:





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti